MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Leende.

Kategori: Min vardag

Jag är glad. Jätteglad! Får min dos av kramar, pussar och uppmärksamhet nuförtiden, och jajks vad jag gillar det :) wiie.

Dagen har spenderats hos Totti, där det blev att krypa ner i soffan och kolla på film. Skönt! "Zodiac" - rekommenderar den starkt :) Att man sen också trivdes väldigt skarpt i sällskapet är inget snack om saken (A)
Efter det hem för en promenad med Millan och kolla på Benkrossargänget 2 på kanal 6. Klockren :) Innan dess visades "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" på tv. Herrejösses :D Tore från FCZ är verkligen underhållning utan att ens veta om det eller anstränga sig. Längesen jag skrattade så mycket :P

Dags för dusch! Mina ben är ludna ;P
/Mia - du.

ps. jag ser fram emot grill imorn och lövhult på lördag :) .ds.

-----------------------------------

"I got tired of waiting
Wondering if you were ever coming around
My faith in you was fading...


Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes."

Jag vet, den är töntig men ändå lite söt :P haha (A)

Kommentarer

  • Ines säger:

    TORE ÄR KUNG!!!!!

    ludna ben? uäää, den vetskapen får du gärna hålla borta från din blogg:

    2009-04-16 | 00:50:38

Kommentera inlägget här: