MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag trivs :)

Kategori: Min vardag

Dagen började bra med bull&saft-kalas på min balkong tillsammans med kära Ida! Välbehövligt - bara snacka om allt och absolut ingenting. Det var längesen, så det hade jag saknat :) wiie.
Fortsatte med en liten runda på stan, hem för att städa lite och också ha egen-tid i form av filt, te och choklad (även det på min kära balkong som jag faktiskt älskar (A) )
Hann även med att träffa Jock-Smock en sväng innan den planerade rundan med P1 gick av stapeln! 14 km blev det idag. Inte alltför tokigt! :D Vi är grymma! Fettförbränning = wooh!
Nu väntar en kväll tillsammans med Millan och givetvis Pax. Förmodar att det blir att ligga i varsin soffa och halvdö lite. Men - skenet kan bedra. Jag är lite pysselsugen, så får se vad det blir :)

Imorn ska jag jobba 06.00-13.00, sen vill jag hitta på något :) Typ simma och sola lite innan combaten senare på kvällen! (hurtigt!) Eller, kanske bara hänga med nån rolig människa och trivas lite..? :)
Och så, som jag sagt till P1 ett antal gånger och som även Ida fick höra idag: Det är nåt som fattas. Jag trivs verkligen med mitt liv och jag är jätteglad över allt dess innehåll, men en liten grej fattas. En liten pusselbit i ett 10 000-bitars sådant, skulle man kunna säga. Antar att den tiden kommer! :)

/Mia - Tänk om Millan åker ifrån mig i höst igen? :/

ps. Fick en himlans bra överraskning och dra start på dagen när posten kom. Nu håller vi tummarna! :) .ds.

  Härliga gymnasie- och studentiden! :) Julia och jag laddade för studenfest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: