MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En ledig fredag!

Kategori: Min vardag

Skönt! :) Suttit på balkongen och solat, hunnit läsa ytterligare några kapitel i min bok, träffat kompisar och lunchat på Harmony och nu också haft en supertrevlig kväll med Millan och Fia. Suttit och pratat minnen, tabbar och sommarplaner. Paddla kanot, ett gäng, är nåt vi måste göra! :D Haka på? Sommargänget ska vara stort, och vi ska ha en riktigt bra årstid tillsammans, för det bestämde vi innan. Tjoo!

Och jo. I natt är det stjärnklart. När jag tog ut Pax på hans sista kissrunda nu innan sängen väntade kunde jag inte låta bli, att som vanligt, knycka nacken bakåt och studera himlavalvet. Vad jag skulle velat stå sådär och förlora mig själv en stund! Det var längesen. Kylan påminde mig dock om att jag enbart hade en tunn vårjacka på mig, vilket tvingade mig till att gå in. En filt och en famn att värma sig i hade vart det perfekta. I sommar har jag bestämt att jag minst tio gånger ska ligga på en filt, i bra sällskap, någonstans ute på landet där det är mörkt, och bara titta rakt upp. Prata och ha det bra tillsammans med någon jag trivs med och som jag kan prata om allt med, och som kan dela tankar tillsammans med mig. (Kompis eller någon jag kanske håller kär, vem vet. Någon nära iaf) Det är bra grejjer :) Sjärnhimlen - här kommer jag!

--------------------

Imorgon väntar lördag. Det vankas picknick tillsammans med Fia, Carro, P1 och förhoppningsvis Armi också :) Får se om det också hinns med ett äventyr till Eksjö för att vara moraliskt stöd till Millan när hon ska till farbror Doktor med sin tå :P haha. (inget jag orkar gå in på ;P) Till sist, men inte minst: Fira Fia-Lia som fyllde år för ett par veckor sen! Blir nog en bra kväll :) Återstår att se hur den slutar, men det lär vi märka! Vi håller det "flytande" ;)

Nu ska jag kolla på filmen "Mamma Mia" och somna.
/Mia - konstigt nog börjar den glada och normala Mia komma tillbaka med stormsteg. Tur att det enbart var ilska som drabbade mig denna gång, och inga fler tårar.

ps. om jag säger att jag gjorde en riktig tabbe, vad händer då? :) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: