MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En förmiddag i Aneby!

Kategori: Min vardag

Jodå. Jag och P1 hade bokat tid hos vår underbara Carro för att bli lite vår&sommar-fina i håret :) Så, blev att åka tillsammans med Carro på tåget i morse, och sen när vi kom fram till salongen blev det fullt tjå! Trodde inte det skulle bli så blont, men JAJKS vad nöjd jag blev! Kunde inte sluta kolla mig i spegeln (A) Och P1 - ler bara jag tittar på henne nu. Galet snygg! Dear friends <3

 Kanske inte världens bästa bild, men ni kan ju se färgerna iaf + p1:s klippning :P

 Blev lite cider på balkongen sen när vi kom hem :)


Ikväll blir det grill och kubb med nära&kära vänner på våran bakgård :) Mysigt värre! Ni är bra, alltså. Förbaskat bra! :)
/Mia - att ta ett beslut.

ps. stjärnorna fascinerar mig. studera dem från en filt i mörkret snart, tack. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: