MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En äkta "Mia-dag"

Kategori: Min vardag

Efter mitt korta pass på posten, till 13.00, fortsatte jag hemåt. La mig i dörröppningen till min balkong, kudde under huvudet och låg och småslumrade samtidigt som solen stekte riktigt härligt. Åh, vad jag trivdes :)
Sen, träffa P1 för att möta upp Armi på Friskvårdshuset. Dags för combat igen :D Jösses vad fit man ska bli alltså! Snart på g. Och, eftersom det är torsdag var det inget snack om saken: Jag och P1 cyklade hem till mig, träffade Millan och kollade på "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show". Det är underhållning, bannemig :P Jag och P1 lyxade dessutom till det med superdupergoda pannkakor (kan inte bli annat när jag steker ;).
Nu: Precis haft en härlig pratstund med Millan om allt mellan himmel och jord. Vi ligger liksom på samma nivår :) Med tanke på att vi bara känt varandra sen september-oktober nån gång, så är vi otroligt tighta :) Det "klickade", som hon brukar säga. haha :) OCH: Jag har hunnit med en riktig mysdusch efter att hon åkt hem. Tände några ljus i badrummet, satte på underbara låten "River flows in you" med Yiruma och bara njöt. Egen-tid = älskvärt.

Imorn har jag mycket att göra. 1) In-lines + springa på stan + systemet med P1. 2) Hålla Millan sällskap under hennes långa lunch. 3) Städa. 4) Sola (A) 5) Handla med Millan inför vår myskväll vi ska ha framför tv: n :) Wiie. Ska bli skönt!

På lördag blir det en bra dag! Sol + chill + partajj. Heja :D
/Mia - om jag bara visste vad jag vill?

ps. you think people had enough of silly lovesongs. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: