MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Är faktiskt ganska stolt över mig själv.

Kategori: Min vardag

Det blev inga tårar på Posten denna natt. Lyckades faktiskt t.o.m. bli på hyfsat bra humör redan innan jag ens åkte dit, och det pga att det finns vissa människor som gör mig glad. Bara några få ord räcker verkligen för att jag ska få ett leende på läpparna och för att känna mig uppskattad och nöjd. wiie :) (Du är bra)
Och tack, min kära Paulina Sköld, för att du skriver så bra saker till mig :) Du är alltid bäst.
Dessutom finns det fina och bra människor på posten som också har förmågan att göra mig glad, vilket är ett stort + ! :) Blir genast mycket lättare och då trivs jag rejält, och jag kan därför bjuda upp till ett skratt eller två. (eller varför inte flera!)

Mackan och jag stod och sorterade och snackade mycket om festen som vankas på lördag. Just nu är man inte alls särskilt sugen, men som vi sa så lär det komma någon dag i veckan :)
Jag pratade också länge med Jenny om kärlek, killar och allt annat som hör till det där. Alltid kul! :P
Och sist, men inte minst, stod jag och Freddan och räddade Posten (andra natten på raken) genom att sortera upp sista posten från maskin superfort så vi sen kunde skicka iväg lådorna. Teamwork! ;) high five*

Jag och Millan har planerat lite: (om vädret tillåter)
På torsdag eller fredag tänkte vi grilla - någon som vill vara med? Isf drar vi ihop ett gäng :)
Och: På lördag, på dagen, tänkte vi sticka ut till Lövhult för att även då grilla och spela brännboll eller kubb. Sugen på att hänga med? :)
Bättre att hitta på nåt än att sitta inne hela dagen! Nu när alla är lediga och allt. Kooom igeeen! :D

--------------------------------------

Nästa helg går "Slumdog Millionaire" här i Nässjö. Jag vill se den! Vad säger du, dear? :) Det finns popcorn där ;P
/Mia - borde sluta äta godis och glass.

ps. vi håller oss på tvåans växel ett tag och kan nog snart öka upp till trean. ds.

Kommentarer

  • P1 säger:

    Du vet alltid vart du hittar mig ;) å ja - dom har massor av popcorn i n-ö . tro mig, jag vet ;)

    2009-04-07 | 20:25:42
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • fia säger:

    jag ställer lätt på lövhult ;)

    2009-04-07 | 23:33:55

Kommentera inlägget här: