MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Äntligen!

Kategori: Min vardag

Jobbet är avklarat och jag ligger i min otroligt sköna säng och ska alldeles strax sova. Underbart :)
Skulle egentligen kört en maskin i natt, men pga hemsk j*vla smärta i magen kunde jag knappt räta på mig eller anstränga mig särskilt vilket resulterade i att jag fick stå och sortera paket i 8 timmar. Tur Ivana också stod där, annars hade det vart en ännu segare natt. Tack Iv :P

Imorn, eller snarare senare idag, blir det att träffa Millan för promenad och matlagning. Aldrig fel! Och sen jobb igen från 24-05.30. Ojojoj!

Vinden blåser mig lätt i ryggen och gör det så mycket lättare för mig att ta mig framåt. Det känns bra :) Jag har en härlig magkänsla som kan beskrivas som pirrande, busig och samtidigt lätt, och jag gillar det verkligen! Kan nog bli väldigt bra det här :)

/Mia - gäspningarna kommer tätare och tätare. Dags för sömn :)

ps. man skulle ju kunna säga att skatten återigen är funnen och att pumpen är fixad. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: