MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nöjd :)

Kategori: Min vardag

Heldag med Carro. Kan inte bli annat än bra :) Dit tidigt i morse för fruktsallad med henne och Tess Strålman och sen rullade det på hela dagen :P Lite stan, lite träning i form av powerpump (träningsvärk imorn troligtvis :D Värsta magövningen jag varit med om.) och nu precis hemkommen från filmkväll. Hon, jag, Simon, Marcus och Dennis. Trevligt, mycket trevligt :) De snubbarna får en att skratta - så är det bara!

På tv är det ett avsnitt av 2½ men och jag tittar inte :O Vet inte vad tjyven det är med mig. Något mysko måste det ju vara :P
Imorn ska jag försöka sova länge och sen ladda för Sandsjöbadens wärdshus där det vankas planka med flickorna :) Mys!

/Mia. - En hel vecka sen jag ens hörde något från dig nu. Känns konstigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: