MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mysdag (:

Kategori: Min vardag

Det är konstigt vad man blir lycklig av småsaker. Vaknade i morse av att klockan ringde halv tio, och kom då på att jag skulle vrida tillbaka klockan en timma eftersom jag glömde det innan jag somnade. Perfekt! Kunde lugnt vrida tillbaka, ställa om alarmet till halv tio igen, eftersom klockan nu då bara var halv nio, och somna om igen :) Sånt tycker vi om. Stackars Paulina glömde dock detta totalt och gick upp tjugo över åtta i morse :P

Spenderade några timmar tillsammans med henne idag igen. Vi gick till ÖB och Rusta, vilket är något av vår största hobby, och kollade på alla julsaker de fått in. Ja; Vi var nära att börja julpynta i hennes lägenhet redan igår, men vi la band på oss och insåg att det är aningens aningen tidigt. Attans. Det hade varit mysigt :)

Och äntligen hann jag med att gå på ett spinningpass idag. Var längesen jag var på det nu, så var kanonskönt. Steffie körde verkligen skiten ur oss, vilket behövdes efter helgens bravader och allt gott man lyckats smälla i sig. Imorn ska vi på't igen :) Som en kär vän sa: Du är så hurtig :P (pfh.)

--------------

Nu sitter jag här i min ooootroligt bekväma och omtalade soffa och undrar lite vad jag ska göra. Känns lite tidigt för sängen och verkar inte finnas något vettigt på tv heller. Antar att jag fastnar här och tittar om och om igen på facebook och bilddagboken ifall att det hänt något. Man vet ju faktiskt aldrig. (jag vet, säg inget. jag vet.. Jösses!)
Carro och Fia åkte hem för en liten stund sen, och vi har haft det trevlans i några timmar :) Berättade lite för Fia vad som hänt här hemma medan hon vart borta och hon fick berätta lite om vad som hänt där nere. (fick dock inte reda på så mycket? :P)
Otroligt vad prat om fiskmåsar och öppna gylfar kan få mig att skratta iaf :P (midsommar, öland. kan inte säga mycket mer än så) Tack för ikväll, flickor. Vi ses imorn på Thimons! (A)

På lördag taggar vi Halloweenfest och det kommer bli bra :D Men; Vem fan kan ha festen?! :P haha. Tokigt. Vi löser det :)
Vill du komma? Teeeell me.

/Mia.

"Mia: Vad ska det bli för väder imorn?
Carro: Fuck you, man."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: