MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

La la la la laaa :)

Kategori: Min vardag

En så fruktansvärt bra dag! :) (igen! jag börjar ju bli bortskämd ;) ) Träffat P2, Emma och Fia för fika och runtstrosande på stan och varit och tränat spinning med Carro :) Jag har sagt det innan, och jag är inte rädd för att säga det igen: FAN vad träningen går bra! Kroppen har verkligen gjort framsteg i form av fler/tydligare konturer, fastare ben/rumpa och snyggare mage. Wooow, vad jag trivs (A) (nej, jag är inte rädd för att skryta lite)

Imorgon ska jag försöka hinna med en hel del, och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt så är rädd att jag får prioritera lite. Handla, riktig långpromenad med hunden (om vädret tillåter), till Tessan för lite planering av onsdag, städa här hemma, basket med Carro, träna och sen filmkväll med Carro och två andra vänner. Det borde gå om jag bara planerar tiden :)

------------

Ska inte bli långrandig idag. En sak bara. En tjej på tv sa nyss en bra sak: "Om man tycker om någon ser man till att det fungerar." En så självklar och enkel sak :) Glöm aldrig det!

/Mia.
ps. Jag och P1 klurar fortfarande på vem Mr. S verkligen är. En vacker dag får vi förhoppningsvis reda på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: