MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Träningträningträning! :D

Kategori: Min vardag

Jag har räknat ut att veckan som varit tränade jag sex träningspass och nu den här veckan kommer det bli nio! :) Tycker det är så sjukt kul nu, så känner mig liksom inte tvingad att dra mig till friskvårdshuset längre. Det är med nöje! :) Underbartunderbart är vad det är!
På onsdag och fredag ska vi mysa till det efter träningen genom att gå och simma och sen bubbla massa. Woohaa! :)

-------------------

Helgen var mycket bra. Jag som skulle ta det lugnt? Herrejösses, det blev lite fel i planeringen (A) Tack för förfesten, festen, efterfesten, och natten :) Du är mycket bra!

Gårdagen spenderades lite härochvar. Först hos Millan, vidare hem till mitt eget place, till friskvård, till ishallen och sen även en tripp till Tessan. Vi skulle ha lite hejdå-kväll bara de närmsta :) Pizza och "Ensam mamma söker". Kan absolut inte bli bättre! :D Klarade mig från att börja gråta när vi sa hejdå, vilket är helt otroligt, men idag på posten när jag fick sista sms:et innan hon lämnade landet kunde jag inte hålla mig riktigt. Blev några tårar kan jag lova..
Tessan: Vi ses nästa december! Då väntar vi på dig på flygplatsen med massa banderoller, tutor och partyhattar och välkomnar dig hem! :) Saknar dig redan, så snälla skynda dig hem,! :)

Snart blir det till att ringa Carro och tigga till sig en klippning. Behövs verkligen. Woohoo!
/Mia.

ps. eftersom mitt förra ps väckte ganska mycket uppståndelse och funderingar från lite olika håll (haha :) ) bestämde jag mig för att ta bort det och ändra mig litegrann! Det räcker gott och väl med: "Du äcklar mig!" + "tack för skrattet". Det välkomnas alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: