MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Solen skiner, himlen är blå.

Kategori: Min vardag

Vad det är skönt att leva då.
Högt i topp går allas humör,
och det är det som susen gör.

Jag trivs verkligen i det här vädret! Lite lagom med snö och klarblå himmel. Vad finns det att inte älska?
Om en stund kommer Millan hit för promenad. Vi tänkte hinna med det innan Fia kommer hit också, för då ska vi baka äppelpaj och umgås :)
Halv fem bär det av till badhuset för simning och efter det direkt till Friskvårdshuset för ett härligt spinningpass :) Waah!

See ya later, dudes.
/Mia - Jag börjar gilla min sits. Ser alla mina möjligheter och njuter för fulla muggar.

Kommentarer

  • Paulina säger:

    Du ger mig dåligt samvete :/ Vill också träna .. Visst jag hinner absolut , men jag måste prioritera plugget :/ När hinner vi ses tror du ? <3

    2008-11-05 | 20:33:15
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • MiaLouise säger:

    Du MÅSTE göra annat än att plugga, kära Paulina :) Därför tycker jag vi bestämmer att jag kommer till dig på fredag ngn gång innan sex, och umgås lite! :) Tycker du om det? Abstinens snart.

    2008-11-05 | 22:35:44
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: