MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Snart är det fredag :)

Kategori: Min vardag

Hej allihopa! Idag är det egodag.
                                
  
Helgen närmar sig med stormsteg och jag har inte längtat efter det så mycket som jag gör nu på evigheter! :) Imornkväll blir det spinning, bubbel och myskväll med tjejerna och på lördag ska vi till Ullared! :D woohaa. Skäms nästan för att säga det, men på lördag mister jag oskulden vad gäller detta ställe. Aldrig varit där! Helsjukt och lite småmysko.

Ska om en stund ner till stan och träffa P2. Hon har också börjat bli träningsfreak, precis som jag, så det är dags att inhandla lite vettiga träningskläder :P (nej, P2. shortsen du hade igår är inte bra när man spinnar :P Det skaver på insidan av låren! haha)

För övrigt så har jag nu en ganska bra stund roat mig med att ta bilder med camen - igen. Herregud, är bara förnamnet! Tur att man är lättroad och kan ha roligt på egen hand :P (en del av dem finner ni på facebook) Nu ska jag bara få hunden att ställa upp på lite bilder också - får se om jag lyckas någon dag framöver! Gör jag inte det innan söndag ger jag upp :) Nu har vi en deal!

Ooops, dags att dra. See ya later! :)

Tre smakprov! (ja, jag börjar bli besatt)





Kommentarer

  • P1 säger:

    You know I love you .. hur du än ser ut å hur mycket dessa bilder än skrämmer mig ;)

    2008-11-13 | 18:44:47
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: