MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Slarvgris.

Kategori: Min vardag

Jag vet inte riktigt vad det tagit åt mig, men slarvig med att skriva blogg har jag blivit iaf! Tror det kan bero på att jag jobbar, sover, tränar eller träffar vännerna hela tiden så finns inga minuter alls över till detta, som jag egentligen tycker är så himla roligt! Ska försöka bättra mig - finns säkert någon som saknar det iaf ;P

Allt går så himla bra just nu. Vännerna ringer och umgås med mig stup i kvarten, vilket jag älskar, träningen går otroligt bra (yes, Mia är i toppform!) och jobbet är inte längre lika tungt som jag en gång tyckte. Antar att jag efter mer än ett år på posten, insett att det faktiskt inte är så farligt. Det är ju ett arbete, trots allt! Sparar så mycket jag bara kan nu så att jag till våren har råd med en härlig utomlandsresa med någon som ställer :) (P2 och Kimmy är ju ett alternativ! ;) )
Det har också tagits ett stort beslut i veckan; Mia Häll och Carolin Johnson ska bli sambos! :D Nu blir det till att leta lägenhet så det bara visslar om det. Oooh, I like it !
Ett annat beslut som togs härom natten (man ska aldrig skaka hand om något när man jobbar natt!): Mia Häll och Camilla Löfblad får under perioden 1 december t.o.m. 23 december inte förtära någon form av alkohol eller äta onyttigt, såsom godis, vitt bröd eller dylikt. Och JA: Det kommer bli en riktig utmaning, men vi ser fram emot det :) Vi ska ju trots allt bli hälsocoacher (nästa höst tar vi klivet in i pluggandets värld) så tänkte att vi borde bli lite mer nyttiga :P Så, bra mat, massa träning och chillkvällar kommer bli vår decemberrefräng. Ser verkligen fram emot detta! :) Spännande värre.

Ikväll blir det disneyfilmskväll med härliga människor och imornkväll tänkte vi dra fram Carros gamla Nintendospel och köra Mario Bros tills fingrarna domnar! :D
Summa sumarum. (stavning? :P) Finfin helg + att Mia är lycklig som attan :) Snälla, ingen får förstöra detta nu när jag äntligen verkligen blivit det igen.

/Mia. - pappa kommer strax innanför min dörr med färska frallor och händer redo att laga min bil som pajjat :P

ps. de långa nätterna är inte längre så farliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: