MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mör,!

Kategori: Min vardag

Ja, jösses. Min kropp börjar bli mör efter allt tränande, men jag ser det enbart positivt :) Proteindrycken efter gör säkerligen sitt jobb, så jag tränar på  :) Idag blev det dock ingen bodypump pga att P2:s bil inte gick att låsa upp (lång historia) så vi hann inte dit :P Fick bli några längder i plurret på badhuset och lite med hanteln när jag kom hem istället :) Härligt!

Gårdagskvällen var mycket bra med film och häng med Marcus. Mycket trevligt :) Vi kollade en av de skönaste filmerna som finns: Blades of Glory. Om du inte sett den; Se den! :D

För övrigt så tror jag att jag kör förmkt bil. Vad jag baserar det på? Jag försökte hitta blinkersen på cykelstyret och samtidigt sidobackspegeln innan när jag skulle svänga. Tokigt!

-----------------------

Konstigt vad min lilla etta helt plötsligt känns jättestor! Ensamt värre,.

/Mia. Your body is a wonderland

Kommentarer


Kommentera inlägget här: