MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jösses, jag är trött.

Kategori: Min vardag

Dagen som varit har slitit lite extra, måste jag erkänna. Millan kom och vi tog promenaden, käkade lite och sen traskade vi till badhuset för att simma. Blev en del längder innan vi bestämde oss för att det fick räcka och satte oss i bubblet istället. Sa att vi ska ta en myskväll där snart, bara vi och några till, när det inte är öppet för allmänheten och bara ha det härligt :) (hennes mamma jobbar där. Woohaa, vad lyxigt (A) ) En lördag framöver kommer det bli. Underbart :)
Efter det, en stressig dusch och sen vidare till Friskvårdshuset för spinning. Shit vad hårt det var idag! Jag var död i benen efter :)
Lucky me, så träffade jag Elin-Pelin där (hon hade suttit några cyklar bort under hela passet? blindstyre är jag) så man hade ngn att klaga med i duschen :P Inte fel! hehe. Den lyckliga skiten jobbar ju på Alerwalls nu (eller hur det stavas?) Du är värd det! :)
Och tack P2 för hänget efter :) Mackor framför tv:n, och med dig dessutom, är guld! Imorn kommer jag en stund och håller dig i handen när nålen sticker ;) (krya på dig!)

Imorn, prick kl. 14, ska jag färga håret och det är Carro som håller i penseln :) Med andra ord kommer det bli braaa :D Jag håller tummarna!

/Mia - Imornkväll blir det bodypump. Hääärligt :D

ps. P1. I miss you! Plugga inte ihjäl dig :) Jag hejar på dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: