MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hurtbulle!

Kategori: Min vardag

Kvart över sju stod alarmet på imorse. Upp för frukost, liten promenad med hunden och sen direkt till Friskvårdshuset för träning :) Kick'n'box stod på schemat och satan vad kul det var! Inte gjort det sen i våras, så det var efterlängtat :D Slå ut sina aggressioner lite, med hjälp av Carro som höll i mitsarna. Underbart!
Fixade lite saker, och sen en snabb "havregrynsgrötsrunda" hemma hos henne innan vi åkte ner på stan. Hade ett par saker att ordna :)

Ligger nu hemma i min soffa och zappar förgäves efter något att hitta på tv:n. Kanske får bli att slänga på en film istället? Jag som verkligen ALDRIG kollar på film ensam. Det är en nojja jag har.. Kan inte,!
Först: Laga mat :) Köttfärsröra på bröd med ost och in i ugnen :) Heeerlish! Det är fredag, så jag lyxar till det lite ;)
Ikväll: Posten 19-22 och sen hem till Tess Strålman för chillkväll tillsammans med henne och Carro. Mycket bra!

Imorn ska jag inte träna, utan det står enbart vila och nöje på schemat :) På söndag börjar vi igen. Söndag-Fredag innebär hårda pass så det visslar om det :) I like it ! FIa och P2 ska va med också. Underbart :) (glöm inte bubbel på onsdag.)

/Mia. - Vill bara påminna dig om att du gjorde mig något otroligt besviken. Har ännu inte svalt det helt. Du hemsöker mig fortfarande på nätterna :/ Du gör mig sömnlös!

Kommentarer

  • Marie säger:

    duktig du är som tränar så mycket ;)

    2008-11-07 | 15:35:14
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/
  • MiaLouise säger:

    Taack (:

    2008-11-10 | 12:40:29

Kommentera inlägget här: