MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Grubblare.

Kategori: Min vardag

(Skrevs kl. 06.20 men pga datorproblem publiceras det därför nu, kl. 14.00 :P )
Har nästan precis kommit hem från en sex timmar lång natt på posten, och känner att jag borde sova eftersom jag gick upp kl. 09.00 igårmorse så har inte alls sovit mycket detta dygn. Känner dock nu att jag inte kan, för har så mycket att fundera på. Vad händer med allt nu? Det här, med mig och vad händer nästa höst? Jag är så galet sugen på att börja plugga att det kliar i alla fingrar och tår, så jag knappt kan stå still. Vill verkligen det här! Vill verkligen allt det här. Håll tummarna för mig, är ni rara.

Helgen? Den var precis lika galen och tokig som de två föregående varit! :D Orkar dock inte berätta allt, men ofattbart kortfattat gick iaf helgen till såhär:
- Träna och bubbel efteråt med Millan. Hem till mig för Idol och Ullaredsplanering.
- Upp 04.30 för att åka iväg med flickorna. (tack!)
- Hemma 14.30. Till mig en snabbis och sen vidare till P1 för att somna till en film en stund. Lyckades!
- Fortsättning mot förfest hos P2.
- P2 börjar ulka :P haha. Sorry P2 ! Hoppas du bjussar på det.
- Hotellet & skaka rumpa.
- Dansa bosnisk dans med gubbe och kompisarna, i ring. Mycket roligt! :D
- Hem till Marcus med tjejerna (jag, carro, fia och millan) och Simon för lite chill. Slutade med att Fia och Carro intog en två sitssoffa, Simon raklång i tresitsen med Marcus PÅ sig och jag och Millan som gick och lade oss sist fick lyxen - den stora sängen :D Att ingen av de andra tänkte på det vet jag inte? :P
- Dialog av Millan (M1) och en sovande Mia (M2)
M1: Hur gick det att komma in på hotellet idag? Inget krångel? (händer att det är det... :P)
M2: Nädå, det var inga problem. Henke jobbar ju! Men sen kom det en 8-åring som såg ut som 15. Han hade handen på höften och sjöng "Oh la la, jag vill ha dig" (Ulf Lundells låt).
M1: Jaha! "oooooh, la la, jag vill ha dig!" *sjunger*
M2: *rycker till*Vad fan sa jag nu!?
M1 + M2 : GARV.
- Somnade 04.00.
-Vaknar av att Marcus inte längre ville sova på Simon så han gör mig och Millan sällskap.
- Vaknar 07.00, jag väcker de andra två. Ingen av oss somnar om.
- Ringer S, F och C ute i vardagsrummet och väcker dem också. Lyckat!
- Hem till Carro för frukost och sen vidare till Dennis för film. Myyyycket bra dag :D
Nu vet ni nästan allt :P

Orkade sen inte åka till jobbet, pga sömnbrist och halsont, så blev att umgås med Millan, Simon och Marcus igen för film och häng och sen bara sova massvis. Otroligt härligt och behövligt!
Dagen har sedan bestått av att umgås med Carro, träna, film, promenad och sist - jobbet. Ganska godkänt!

Nu har jag blivit påtok för långrandig. Måste (borde, kanske det ska stå?) sova nu. Vi hörs senare, allihopa :)
Tack underbart kära vänner för helgen. Vet inte vad jag skulle göra utan er :)
/Mia.

ps. jag och carro är nu redo att ta nästa steg!

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: