MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tro, ja försök att tro.

Kategori: Min vardag

Jag längtar efter framtiden. Något otroligt mycket! Just nu vill jag börja leva ordentligt :) Plugga, jobba och börja bilda ett liv tillsammans med någon jag verkligen tycker om :) Pratade med Ída om allt detta igår och vi kom fram till att vi verkligen ser fram emot allt detta. Lyckan att ha ett jobb man verkligen trivs med, komma hem till ett hem varmt med kärlek och allt annat man behöver och vara så sjukt lycklig det bara går. Jag vill! :) Snart kommer vår tid, Ida.
Jag har också kommit fram till en annan sak. Det finns alltid fler positiva saker än negativa, men det är bara de negativa man tänker på eftersom man tar de positiva för givna. Man ser hela tiden de negativa sakerna som stora problem eller saker man inte är nöjd över istället för att se dem som möjligheter, och då grämer man ner sig över detta istället för att faktiskt vara lycklig över det man istället har. Ett exempel är gårdagen. Det negativa: Går upp så fruktansvärt tidigt på morgonen. Det positiva: Jag hann efter jobbet umgås både med hunden, ha otroligt mycket kvalitetstid med P1, vilket verkligen var efterlängtat + träna också. Man ser ju genast vilket som väger över! :) Vi måste bara börja tänka positivt istället, och inte hänga läpp över saker som egentligen inte är så farliga. Jag har blivit lite mer av en livsoptimist och jag längtar järnet efter framtiden, för det är den vi har :) Ge mig !
På fredag kommer Ida hit och skriver cv med mig. Vi ska söka jobb tillsammans! :D

Sen vore det ju inte helt fel att börja plugga också. Jag vill läsa till hälsocoach i Tranås nästa höst, så måste läsa natur B till våren eftersom jag inte läst det :) JA! Ge mig skolböcker i drivor (A)
--------------------------

Om en stund kommer P2 hit och lagar pannkakor tillsammans med mig innan träningen ikväll. Myspys!
Och, yeah: Efter träningen ska vi till badhuset och bubbla :D Det kan inte bli mycket bättre än så.

Tack något otroligt för igår, P1. Du är så himla bra :) Som du skrev: Top-Secret-Sexy-Sister-Smile is back! :D Tror inte jag skulle klara mig utan dig. Du är min halva! (gröt, mackor, oboy och kexchoklad är vår grej.)

--------------------------

Mitt nya smeknamn är "porrgoding"? ;) haha. Sjyrrans
/Mia - Ullared på lördag. Yes indeed!

ps. Tack vänner för att ni är så underbara. Hur skulle Mia klara sig utan er? :) Ni börjar vi leva tillsammans!

Bara för att jag kan vara mig själv med dig :) 
                                                                                                        Bara för att jag kan vara mig själv med dig! :)

Kommentarer

  • P1 säger:

    haha, typ fulaste bilden någonsin på oss :P har hittat min stegräknare (: dock är batteriet slut :/ Ullared ! Here we come :)

    2008-11-12 | 18:29:45
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/
  • Marie säger:

    du vill också bli hälsocoach =) kul!

    2008-11-19 | 10:52:02
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: