MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Återigen; Söndag!

Kategori: Min vardag

Ännu en helg har glidit förbi, men ack nej: Den kunde inte glida förbi osedd. Jösses amalia vilken rolig helg! Känns som att jag skrattat och trivts oavbrutet i 72 timmar ;)
Fredagskvällen spenderade vi hos P1, som jag skrivit, och ja: Det var lyckat :)
Gårdagen: Jösses vad galen! :) Millan och jag träffades nere på Kvantum för att köpa in virke som sedan skulle forma kvällens bravader, kan man säga :) Vidare till mig för käk och fixa ordning allt som skulle göras.
Järngänget droppade in och festen var igång! :D Lekte, dansade och hade roligt tillsammans! Går inte att ha annat med dessa tjejer alltså :) (och, just det. De två grabbarna också :P ) Vill ni se bilder kan ni kolla www.paulinaliljeqvist.blogg.se eller om ni känner mig, kolla på facebook om ett par dagar så lovar jag att bilderna ligger där :) Enjoy!

Om ni frågar om dagen som varit? En riktig bakisdag :) Långpromenad för att piggna till tillsammans med Millan och P2 och sen film + Ensam mamma söker och givetvis chips och godis till :P Tack flickor :)
Jag håller fast vid jag en gång sagt: Jag vill ha samma livsglädje som "tjejerna" i Ensam mamma, om tio-femton år... :)

-----------------------

Har funderat över det här med singellivet lite. Vilken skillnad det är jämför med att vara tillsammans med någon. Givetvis att det är, tänker ni, men jag liksom mår annorlunda också. Både positivt och negativt. Känner mig som en helt annan och ny människa, och det är absolut något av det bättre. Har förändrats på något sätt, även om det kanske bara är jag själv som märkt det. Trivs otroligt bra med den lite nya Mia iaf :) Nu är det dags att leva! ;D
Tjejer: Nästa helg ska vi gå på hockey. haha ;)

Imorn blir det förhoppningsvis mys&slappdag med Carro och sen på kvällen träning och även en film hemma hos Mac. Trevlans :)

/Mia. - Det är något särskilt med det här. Kittlar störtskönt i kistan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: