MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Aldrig mer hamburgerdressing!

Kategori: Min vardag

Ja, denna kväll fick verkligen ett konstigt slut.

Allt började med att jag, Carro, Jojjo och Tessan packade ihop oss i Sonja för att åka till P1 för mys&spel-kväll. Allt var kanoners och skratten kom tätt, tätt inpå varandra. (som vanligt. Alltid hemskt roligt mer er :D ) Vi började spela "Trodde du ja" så fort Millan kommit också. Nog något av det roligaste spel jag spelat, MEN. Mitt uppdrag: "Smeta in kinderna med majonnäs (hade ingen, så fick bli dressing) och ha kvar det tills det att spelet är slut." Vem FAN trodde att kinderna skulle börja hetta av detta och sen börja svida och bli ILLröda!? Ja, inte gjorde vi det iaf. Slutade med att jag höll på att börja gråta både skratt&smärt-tårar. Helt sjukt! :P Nu har dock det röda lagt sig och jag kan vara lugn inför mitt utseende till morgondagen :P En sak är iaf säker; Jag ska aldrig mer äta hamburgerdressing! Frät-skit som vi stoppar i oss. Galet! :P

Hela vägen hem blänkte vägen framför mig och Sonja. Det liksom blixtrade ikapp på asfalten!

Imorgon blir det bara till att förbereda inför kvällen. Då blir det fhäst igen :)
/Mia. - Dags att sova i min alldeles nyss renbäddade säng. Finns det något härligare?

ps. P1 - tror du någonsin att Mr S kommer att sluta förvåna oss? Inte jag.

Kommentarer

  • Sis ! säger:

    Mr S kommer aldrig någonsin att sluta förvåna oss , lite därav namnet ;)

    2008-11-02 | 10:55:02

Kommentera inlägget här: