MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Torrperiod.

Kategori: Min vardag

Jo, jag är inne i en sån där tråkig period då jag inte orkar skriva något om vad som händer i mitt ändå väldigt händelserika liv. Känner att det finns så mycket att skriva så orkar inte (A) Bättre ni frågar mig om ni är nyfikna ;) Är uppbokad 24-7 och allt går undan. Jag trivs verkligen, men samtidigt uppskattar jag stunderna då jag verkligen bara får vara själv! En person som ligger mig varmt om hjärtat som sa till mig att jag måste uppskatta det och jag satte mig alltid på tvären och sa att det aldrig kommer hända. Förlåt, jag hade fel ;P

Kortfattat, om veckorna:
- Jobb
- Vänner (chillar, lagar mat, myser i soffan, stojjar, brottas, kramas, bubblar på badhuset. Yejj! :D )
- Filmkvällar
- Sover över med Millan minst en gång/vecka :P
- TRÄNING
- Planering och längtan efter flytt med Carolin-Pralin.

Jooo, jag trivs så in i vassen bra! :D I slutet av mars blir det inflyttningsfest på Kyrkogatan. Boka in det i era kalendrar! :)

Nu ska jag göra kvällens träningsövningar innan det blir att hoppa ner i sängen.
Imorn blir det till att fixa juldagsbiljetter. Mums för mat säger jag! ;D
/Mia. - Vänner, vad ska jag säga? Ni är så bra!

ps. jag skulle vilja ha en famn som lugnar ner mig.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej, allt bra? Så du ska söka till Hälsocoachprogrammet? Jag trodde att det skulle handla om kost och träning, men under detta halvår jag gått det har vi inte fått lära oss något sådant överhuvudtaget, och det har bara varit en massa strul. Alla i min klass är väldigt besvikna på den utbildningen, och många har hoppat av. Men om du tycker det är kul med psykologi och coaching så kan den nog vara bra ;)

    2008-12-11 | 13:39:01
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: