MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tell me everything.

Kategori: Min vardag

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Antar att det enda jag har till mitt försvar är att säga att jag bara är människa. Antar samtidigt att det inte alls låter bra, men jag vet inte mer än så just nu och det känns skit för jag vet så jäkla mycket bättre egentligen. Problem är i vilket fall till för att lösas, och det ska vi fixa ikväll. "Jag håller tummarna för dig, *klapp-klapp*. Du håller tummarna för mig, *klapp*."

Och jag säger som Millan och Carro: Aldrig mer tequila. Aldrig mer förfest i Forserum! ;P
Var en otroligt rolig fest, men med förmycket av det goda går det inte alltid så bra (A) Tack grabbar - vi tjejer kände oss välkomna i gänget! :)

Jag somnade vid fem i morse och pga det blev det bara fyra timmars bra sömn detta dygn. Kl. 21.00 ikväll börjar jag jobba. Ser ni ett kasst mönster? Weej, heja på mig är ni snälla! :)
/Mia.

ps. jag saknar mammas lussekatter. dessutom ser alla bilspåren som korsats på parkeringen ut som massa hjärtan. ganska gulligt.

Jag och Carro hade det trevligt i Marcus bar :)
Blivande sambos. Oh yes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: