MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oj, vad hände här?

Kategori: Min vardag

Det var ett väldans bra tag sen jag skrev några rader här, märkte jag. Tyvärr är det så att jag blivit en väldigt upptagen kvinna som ständigt är på språng, så den lilla tid jag får över till annat prioriterar jag väldigt noga och gör viktigare och bättre saker med istället :) (typ kollar på film :P Woooj! )

Igår var det första december, vilket innebär att Millans och min nyttiga period började, samt starten av min 20-dagars urrensningskur. Den är inte god, absolut inte, men vad gör man inte för att må bra :P 12 ml äckelpäckel utspätt i 1,5 liter vatten som drickes varje dag. (plus proteinshaken 0.5 liter vatten och all annan dryck på dagen :O ) Jotack, jag kissar en hel del numera :P

Kan nog inte ens riktigt förklara vart jag gör av mina dagar, för det är så otroligt olika, men mestadels är jag uppbokad tillsammans med vännerna. Kommit alla så otroligt nära på bara ett par månader, så vi gör allt tillsammans :) Underbart bra! It's my life, and: Ba-da-ba-ba-baa, I'm lovin' it !

Igår tog jag och Carro det viktiga beslutet att vi ska flytta ihop. Kyrkogatan, 1 mars - here we come! :D Carolin "Pralin" Johnson; VI kommer klara detta något så otroligt galant. Längtar :)

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än träning i form av bodypump och sen bubbel efter det. (Jag vet enbart vad jag hoppas på :) )

/Mia.
John Mayer - Your body is a wonderland. (jag är förälskad)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: