MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hon är född på en fredag,.

Kategori: Min vardag

Det gick oväntat bra på posten i natt! :) Med tanke på supersällskapet i form av Millan, Ivana och Vedjin (Stavning? (A) ) så kunde det ju inte gå dåligt precis. Störtsköna flicks det där! Tack för i natt :)

--------------

Jag har funderat. Jag har klurat. Jag har diskuterat med hjärnan, min. Jag har ångest.
Borde jag kasta in handduken? Borde jag bespara dig den eventuella smärtan? Jo, jag tror det.
Mia är en virrpanna och är ibland ganska dålig på att veta vad hon vill. Denna gång vet hon dock en sak,
och det ska hon ta itu med.
Jag kämpar för det jag vill ha, och man kan säga att jag kämpar för det jag inte vill ha också. Myskodysko?
Jag behöver annat just nu och du är värd så mycket mer.
(jag hatar detta. jag är ett svin.)
Jag tror att jag vet vad jag vill ha, men jag är inte säker. Try me.

USCH!
/Mia.

ps. Waah?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: