MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Aotch!

Kategori: Min vardag

Jag läste gamla inlägg från oktober nyss. Jag borde aldrig gjort det. Klantigt Mia. Mycket klantigt!

Ikväll blir det fest (igen) och det ska bli otroligt bra, för det har jag och Millan bestämt :)
Får se hur det går att komma in på hotellet, men det brukar ju inte vara några problem! Jag känner ju trots allt vakten. Woohoo, vad jag är cool! ;P

---------------------

Jag vet inte riktigt vad jag vill. Dörren står på glänt och den är inte särskilt svår att öppna. Vi kan däremot jämföra den med en gammal dörr som är lite seg och trög. En sådan dörr som man måste öppna riktigt långsamt för att den inte ska gnissla eller knarra något, för sådana ljud är irriterande och inget att höra tycker jag. Det är inte så svårt att förstå anser jag,.

För övrigt så längtar jag till den 1 mars då jag och Carro blir sambos. Kommer bli underbart härligt! :) Som jag skrivit innan: Boka inte in förmycket i slutet av mars, för då ska ni komma till oss på inflyttningsfest :D

Dags för lite inhandling inför kvällen.
/Mia. - "Old time Rock and Roll". Spelas mycket i högtalarna nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: