MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Waaah!

Kategori: Min vardag

Jag har sån jäkla träningsabstinens! Ge mig en träningskompis med samma vilja som jag och som känner för att träna skiten ur sig själv 4-5 gånger i veckan. Nu när Albin inte längre vill träna så mycket gym utan istället nästintill enbart förbränning känner jag att vi inte har samma mål angående träning längre. Jag vill lyfta skrot, slå på mitsar, köra roliga pass utomhus med kombinerad löpning, utfallssteg, armhävningar, ruscher - ALLT sånt roligt - och helt enkelt köra slut på alla muskler jag har och vara sådär förbannat svettig när träningspasset är slut. Visst, delar av detta kan vi göra ihop, men med tanke på att han är i ungefär tjugo gånger bättre form än vad jag är (jaja, älskling - sträck inte på dig för mycket nu!) så känner jag mig kass och det är värdelöst.
Over and out.


/Mia


An oldie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: