MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fräsigt!

Kategori: Min vardag

Imorgon är jag ledig igen :) Lagom soft! Då ska jag baka bröd, tänkte jag :) Lägger upp recepten imorgon, när jag vet vilka jag ska baka! Hittade några stycken i min Bröd-bok, så får se hur många jag testar :) Lite beror det på vad den lilla butiken här i byn har att erbjuda som roliga ingredienser! :) Nötter, torkad frukt etc. Lingon och blåbär ska det i alla fall bli i något av bröden, för det har jag i frysen :) Och givetvis hackad sötmandel bara för att det är så himla gott!

-------------

Måste bara säga att det är extremt lyxigt att SE! Linserna har suttit som en smäck hela dagen och jag har sett vad det stått på skyltar som är en bit ifrån, sett hur kunderna som kommer in genom dörrarna ser ut och så har jag inte haft någon super-huvudvärk. GREAT! Känns helnice :)


/Mia - SPA-helg i höst igen med mitt hjärta - jo, det bestämmer vi :)


ps. Natural learn to love. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: